Jak skutecznie zarządzać swoimi finansami i zacząć inwestować?

Jak skutecznie zarządzać swoimi finansami i zacząć inwestować?

Zarządzaj swoim portfelem efektywnie i z zyskiem.

Zarządzanie swoimi finansami czy budowanie portfela inwestycyjnego to określony proces, którego można się nauczyć, by osiągać oczekiwanych zwrotów lub zysków z lokowanego kapitału.

Proces zarządzania swoimi finansami odnosi się do sekwencji działań podejmowanych w celu zwiększania naszego majątku i budowania bezpiecznej przyszłości finansowej. A poukładane finanse to poczucie równowagi i spokoju finansowego.

Program “Jak zarządzać swoimi finansami i zacząć skutecznie inwestować?” krok po kroku pokazuje, jak poukładać własne finanse, na co zwrócić uwagę planując budżet i stawiając cele finansowe, czy jak zabezpieczyć swoją przyszłość i emeryturę. Pokazuje też psychologiczne i prawne aspekty zarządzania finansami.

Program dostarcza też podstawową wiedzę i umiejętności inwestycyjne. Poznasz zasady inwestowania i dywersyfikacji, analizę rynku oraz metody zarządzania portfelem. Omówione zostaną różne instrumenty inwestycyjne, takie jak: obligacje, akcje, ETFy, metale szlachetne, nieruchomości i inne aktywa.

Zakres dostosowany jest do różnych poziomów doświadczenia, omawiając materiał od podstaw.

77%

osób, które ukończyły kursy z zarządzania finansami, zauważa znaczną poprawę w zarządzaniu swoim budżetem domowym i planowaniu wydatków

62%

indywidualnych inwestorów, którzy wzięli udział w szkoleniach inwestycyjnych, osiąga lepsze wyniki inwestycyjne dzięki zdobytej wiedzy i umiejętnościom

80%

uczestników kursów finansowych deklaruje, że zdobyte umiejętności dają im większe poczucie bezpieczeństwa finansowego i pewność w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych

Jak skutecznie zarządzać swoimi finansami i zacząć inwestować? – dla kogo?

Program Jak zarządzać swoimi finansami i zacząć skutecznie inwestować jest idealny dla osób pragnących poukładać swoje finanse, zapanować nad wydatkami, rozwijać swoje umiejętności inwestycyjne i które szukają źródła kompleksowej wiedzy finansowej, praktycznych umiejętności i profesjonalnego wsparcia.

O Programie

Praktyczne podejście:

  • Zyskujemy podstawy teoretyczne podstawy oraz praktyczne umiejętności związane z zarządzaniem swoimi finansami i bezpiecznym inwestowaniem
  • Niedostępna na rynku kompleksowa wiedza
  • Dr Anna Smolińska, edukatorka finansowa, autorka Programu Jak zarządzać swoimi finansami i zacząć skutecznie inwestować dzieli się swoją, popartą doświadczeniami i sukcesami wiedzą oraz metodami na optymalne, skuteczne działania pozwalające na uporządkowanie i pomnożenie majątku.


Nauczanie oparte na dostępności

  • Program Jak zarządzać swoimi finansami i zacząć skutecznie inwestować jest dostępny online, w każdym czasie i w każdym miejscu na świecie. Jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu.


Kontakt i wsparcie

  • Jesteśmy tu dla Was. Błyskawicznie odpowiadamy na wszystkie pytania i wątpliwości.
  • Otrzymacie mentoringowe wsparcie od Prowadzącej dr Anny Smolińskiej przez cały okres trwania szkolenia.

Co zyskasz uczestnicząc w programie?

Wiedzę na temat finansów osobistych

  • zobaczysz, jak ważna jest wiedza finansowa, jak ją zdobywać i dlaczego jest tak potrzebna, 
  • dowiesz się, jakie mogą być przekonania finansowe i będziesz mieć okazję zastanowić się, czy Cię dotyczą, 
  • będziesz w stanie stawiać konkretne cele finansowe i nauczysz się skutecznie je realizować, 
  • nauczysz się, jak skutecznie prowadzić budżet osobisty, a następnie jak zwiększyć swój dochód analizując go, 
  • poznasz narzędzia do zarządzania budżetem i kontrolowania celów finansowych (aplikacje, wykorzystanie AI), 
  • dowiesz się, jak zabezpieczyć emeryturę i co będzie najlepszą opcją dla Ciebie, 
  • poukładasz swoje finanse w związku i dowiesz się, jakie prawne aspekty warto wziąć pod uwagę będąc w relacji. 


Wiedzę inwestycyjną

  • zdobędziesz kompleksową wiedzę na temat podstawowych zasad inwestowania, 
  • rozpoznasz własną akceptację ryzyka i dowiesz się, jak to wykorzystać, 
  • poznasz różne klasy aktywów i strategie inwestycyjne, 
  • będziesz w stanie podejmować bardziej świadome decyzje inwestycyjne, 
  • nauczysz się budować własną strategię inwestycyjną.


Umiejętność analizy

  • kurs zapewni Ci umiejętność skutecznego zarządzania swoimi finansami. 
  • zyskasz poczucie bezpieczeństwa oparte na regularnej analizie finansów w trakcie jego trwania, analizowania instrumentów inwestycyjnych, oceny potencjału inwestycyjnego oraz budowania własnej strategii finansowej.


Zarządzanie finansami

  • skutecznie poukładasz własne finanse i dowiesz się, jak osiągać finansowe cele,
  • zbudujesz własną strategię inwestycyjną i dowiesz się, jak zarządzać ryzykiem,
  • będziesz w stanie efektywnie budować i zarządzać swoim portfelem inwestycyjnym.


Bezpieczeństwo finansowe i samodzielność inwestycyjna

  • będziesz mógł/mogła kontrolować swoje finanse i podejmować świadome decyzje zgodnie ze swoimi celami, 
  • zyskasz narzędzia, żeby samodzielnie podejmować decyzje inwestycyjne, bez konieczności polegania na doradcach finansowych, 
  • poznasz lepiej rynek i zyskasz zdolność uniknięcia “złych doradców”, 
  • kurs pozwoli Ci rozpoznawać potencjalne pułapki finansowe, dzięki czemu będziesz mógł/mogła uniknąć ryzyka.
 

Program prowadzi

Anna Smolińska

Mentorka programów na Lazarski University of Technology

Jestem aktywną inwestorką, przedsiębiorczynią i edukatorką finansową. Z sukcesami, aktywnie, inwestuję na giełdzie oraz realizuję projekty na rynku nieruchomości. 

Prowadzę bloga kobietaInwestuje.pl i jestem autorką książek „Kobieta inwestuje. Twoja droga do niezależności finansowej” czy „Kobieta spełniona. Jak osiągnąć sukces nie tylko w biznesie”.

1400,00  1700,00 
Ważność zapisu: Dożywotnia

Kupując oba moduły jednocześnie zaoszczędzisz 300 złotych.

Nie zwlekaj!

Łączny czas trwania:

20 h

Tryb:

e-learning

Programy prowadzą:

Certyfikat:

Joanna Knast

Mentorka programów na Lazarski University of Technology

 

Jest psycholożką z wieloletnią praktyką marketingową i szkoleniową w branżach: fintech, e-commerce, fundacjach i agencjach reklamowych. Z pasją rozwija swoje umiejętności biznesowe i psychologiczne dzieląc się zdobywaną wiedzą. Joanna posiada doświadczenie w zakresie zarządzania projektami, współpracy z partnerami, wdrażania strategii marketingowych, automatyzacji marketingu oraz pozyskiwania i aktywacji klientów.

 

W programach szkoleniowych, stara się łączyć najbardziej aktualną wiedzę psychologiczną i biznesową. Szczególny nacisk kładzie na możliwość wykorzystania kompetencji indywidualnych, budowania poczucia sprawczości, zarządzania stresem w pracy, motywacji oraz komunikacji w zespole

Zuzanna Krauzowicz

Starsza Prawniczka w FinTech Poland, specjalizuje się w regulacjach sektora finansowego.

 

Posiada doświadczenie w zakresie regulacji dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, prawa bankowego, usług płatniczych oraz obrotu instrumentów finansowych.

 

Od 5 lat związana z Fundacją Fintech Poland (gdzie odpowiada za prowadzenie projektów na styku technologii i regulacji) oraz z Fundacją Polska Bezgotówkowa.

 

Współautorka publikacji i artykułów dotyczących m.in. RODO, AML, MIFID II, MIFIR, PSD2. Absolwentka prawa WPiA Uniwersytetu Warszawskiego.

Mariusz Truszkowski

Innowator, marzyciel, założyciel Szkoły w Chmurze. Swoim działaniem udowadnia, że system edukacji może działać naprawdę dobrze. Pokazuje, że Szkoła w Chmurze ze swoimi wspierającymi nauczycielami, przemyślanym modelem egzaminowania, platformą, podręcznikami oraz bogatą ofertą warsztatów rozwijających kompetencje jest przykładem edukacji na miarę XXI wieku.

 

Zjeździł spory kawałek świata, odwiedzając rozmaite szkoły oraz społeczności i ich twórców, znajdując dobre praktyki i powtarzające się wzorce działania, uzupełniając to wszystko wiedzą naukową oraz własnym doświadczeniem.

 

Twórca Zielonej oraz Turkusowej Wieży – sieci przedszkoli oraz szkoły.

 

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO, Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119) informujemy, iż:
 
  1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Uczelnia Łazarskiego z siedzibą w Warszawie przy ul. Świeradowskiej 43, 02-662 Warszawa.
  2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem – iod@lazarski.edu.pl.
  3. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu uczestnictwa w wydarzeniu pt.: „Przyszłość pracy: nowoczesne ścieżki kariery” na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b – realizacja oraz podejmowanie działań w celu wykonania umowy oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO, uzasadnionego interesu jakim jest zapewnienie kontaktu z uczestnikami, promocja i rozwój nauki, kształtowanie i promowanie kadry naukowej oraz promocja działalności edukacyjnej Administratora. Dane mogą być także przetwarzane w celu realizacji ciążących na Administratorze obowiązków prawnych wynikających z przepisów prawa podatkowego, czasu przedawnienia należności/zobowiązań podatkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  4. Twoje dane osobowe mogą być również przetwarzane przez Administratora w celu:
    – prowadzenia działań marketingowych własnych usług edukacyjnych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f,
    – prowadzenia kampanii promocyjnych, reklamowych i innych działań marketingowych związanych z usługami edukacyjnymi Administratora w formie mailingu, jeżeli udzielisz zgody, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO, art. 172 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne oraz ustawy z dnia 16 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  5. Twoje dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji Twojego uczestnictwa lub do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń. W przypadku przetwarzania na potrzeby marketingu produktów własnych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu – do czasu jego istnienia lub zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą, w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie do czasu odwołania zgody.
  6. Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. Dane osobowe mogą zostać przekazane przez nas podmiotom, które obsługują systemy teleinformatyczne Administratora oraz udostępniające narzędzia teleinformatyczne lub świadczące dla Administratora usługi pocztowe, hostingu, chmurowe czy niszczenia dokumentacji.
  7. Twoje dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanym decyzjom, w tym nie będą profilowane.
  8. Posiadasz prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a w przypadku wyrażenia zgody na ich przetwarzanie prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem).
  9. Masz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Posiadasz prawo wniesienia, w dowolnym momencie, sprzeciwu – z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją – wobec przetwarzania danych osobowych, opartego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
  11. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne do realizacji celów, do jakich zostały zebrane. Niepodanie danych może skutkować niemożliwością uczestnictwa w wydarzeniu.
  12. Twoje dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/ organizacji międzynarodowej, o ile nie będą tego wymagały prawne obowiązki Administratora.
 
Administrator działając na podstawie uzasadnionego interesu jakim jest prowadzenie dokumentacji organizowanych wydarzeń oraz przekazywanie informacji o nich, informuje, że podczas wydarzenia, będą wykonywane, za pośrednictwem wyznaczonej osoby/osób, w jego trakcie zdjęcia. Każdy z uczestników biorąc udział w wydarzeniu akceptuje, że jego wizerunek umieszczony na fotografiach może zostać rozpowszechniony na stronach internetowych należących do Uczelni oraz na fanpage Uczelni na portalu społecznościowym Facebook, Instagram oraz LinkedIn. Uczestnikom wydarzenia przysługuje możliwość odwołania udzielonego zezwolenia.

Agnieszka Bajer

Trenerka Improv, improwizatorka i  wokalistka klasyczna.

 

Jej pasją jest muzyka i improwizacja i z nimi połączyła swoją drogę zawodową.

 

Absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi i Wrocławiu, szkoły Olimpic Improv w Chicago oraz scenariopisarstwa w Warszawskiej Szkole Filmowej.

 

Od 2010 roku współtworzy spektakle improv z grupami: Teatr Ab Ovo, Impro Quartet, Musical Improwizowany oraz Bez Klepki. Współpracuje regularnie z gwiazdami świata kabaretu i estrady. Improwizacja poprowadziła ją w stronę scenariopisarstwa i stworzyła autorski program warsztatów „Impro dla scenarzystów”, które prowadziła w Warszawskiej Szkole Filmowej oraz w StoryLab.Pro.  Poprzez improwizację ćwiczymy akceptację, uważność oraz zwinność w myśleniu. Słynne „Tu i Teraz” przestaje być enigmatyczne i staje się przygodą. 

 

Na codzień śpiewa w chórze Opery Narodowej, gdzie ma okazję poczuć siłę współpracującej ze sobą grupy ludzi. 

Ilona Perużyńska-Zych

Dyrektorka Personalna I Akredytowana Mentorka i Managerka Programów Mentoringowych EMCC Global l Coach ICC I Praktyk Biznesu.

 

Od ponad 15 lat zarządza zespołami, organizacją procesów na wielu poziomach organizacji.

 

Doskonalone zna rynek pracy i jego złożoność. Zwinnie porusza się w obszarze budowania relacji oraz kultury organizacyjnej. W swojej pracy wykorzystuje umiejętności coachingowe i mentoringowe. Jej pasją są Ludzie. Inspiruje ją przyszłość i jej potencjał. Fascynuje ją Reverse mentoring.

Zapisz się na Inaugurację Lazarski University of Technology

Konrad Wawruch

Polski przedsiębiorca technologiczny, twórca przedsięwzięć i inwestor. Założył 7bulls.com, grupę firm dostarczających globalnie innowacje oparte na sztucznej inteligencji i chmurze dla finansów, handlu detalicznego, farmacji, motoryzacji i mediów. Jest odpowiedzialny za nowe przedsięwzięcia oparte na badaniach i rozwoju w grupie 7bulls jako CEO Accelevation, ramienia inwestycyjnego grupy. Poszukuje wyjątkowych startupów Blockchain przez seryjnych przedsiębiorców w True Global Ventures 4 Plus, a następnie przenosi je na wyższy poziom jako partner zarządzający TGV 4 Plus Follow On Fund, we współpracy z innymi renomowanymi VC na późnym etapie rozwoju.

 

Aby usprawnić wprowadzanie innowacji na rynek, doradza VC, PE i akceleratorom, jest członkiem Rady Koalicji na rzecz Polskich Innowacji – międzysektorowej sieci, która wzmacnia powiązania w ramach ekosystemu innowacji poprzez promowanie dobrych praktyk i mądrej legislacji. Zespoły badawczo-rozwojowe, które założył i zorganizował, zatrudniają dziś ponad 2000 pracowników badawczo-rozwojowych, pracujących dla globalnych przedsiębiorstw z Polski.

Krzysztof Piech

Profesor nadzwyczajny (Uczelnia Łazarskiego), dr hab. nauk ekonomicznych (SGH), otrzymywał stypendia naukowe na najlepszych uczelniach w Europie i w Azji. Ewangelista technologii blockchain i bitcoin w Polsce. Dyrektor Centrum Technologii Blockchain przy Uczelni Łazarskiego. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego, British Alumni Society, Polskiego Stowarzyszenia Bitcoin. Były lider biznesowy Strumienia „Blockchain / DLT i Waluty Cyfrowe” – rządowego programu „Od papierowej do cyfrowej Polski”. Ekspert różnych ministerstw, urzędów centralnych oraz regionalnych. Doradca kilku startupów blockchainowych.

Tomasz Klekowski

Praktyk transformacji cyfrowej działający w ramach wielu organizacji, wykładowca studiów MBA i podyplomowych, 15 lat doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu międzynarodowymi zespołami pracującymi w warunkach pracy zdalnej i hybrydowej: Dyrektor ds. Rozwoju Rynku B2B EMEA Intel – 2013-2018, Dyrektor Zarządzający w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Intel – 2006 – 2013, Dyrektor Sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Intel – 2002-2006. Odpowiedzialny za wdrożenie w biurach Intela w Polsce i Czechach nowej koncepcji organizacji pracy w biurze ‘The Way We Work’ – nastawionej na pracę hybrydową (2012-2013).

 

Twórca warsztatów poświęconych pracy zdalnej realizowanych w ramach: Letniej Akademii Lewiatana, Szkoły Euroliderek, stowarzyszenia HR Generation Next. Absolwent Politechniki Wrocławskiej, wydział Zarządzania i Marketingu oraz INSEAD Executive Programme. Jeden z pierwszych w Polsce promotorów pracy zdalnej.

 

Marlena Wieteska

Obecnie ekspertka od innowacji na Uczelni Łazarskiego oraz na Lazarski University of Technology, wykładowczyni, trenerka i mentorka.

 

W swoich działaniach zawodowych łączy szerokie doświadczenia z pracy w fintechach, w startupach, w agencjach digitalowych, z własnej działalności oraz z pracy na stanowiskach menadżerskich w bankach z wiedzą marketingową, sprzedażową, z zarządzania projektami i zmianą, jak i z wiedzą psychologiczną. 

 

Entuzjastka interdyscyplinarności i eksperymentatorka.

 

Katarzyna Syrówka

Akredytowana mentorka rozwoju talentów, drogi zawodowej oraz budowania poczucia dobrostanu pracowników w EMCC na poziomie Senior Practitioner level® oraz certyfikowany coach Gallupa, facylitatorka modelowania stanowiska pracy wg metodyki Job Crafting, praktyk biznesu z ponad 28-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym, sprzedaży i konsultingu biznesowym, właścicielka marki syrowka.com. Asesorka programów mentoringowych oraz akredytacji dla mentorów w EMCC Global.

 

Autorka corocznego RAPORTU Future, ukazującego trendy rynku pracy i zawodów przyszłości. Strateg i wizjoner (Gallup®) prowadzący organizacje ku przyszłości. Przeprowadza liderów oraz firmy z wczoraj do jutra, w oparciu na ich dobrostan i wspiera poczucie sprawczości.

 

Mentorka rozwoju organizacji opartej na potencjale ludzi.