Rejestracja

Znajdź Program

Znajdź program dla siebie

Lazarski University of Technology

e-learning i spotkania online

2390 zł

Cena: 1450 zł

Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!

Liczba godzin kursu: 38 

Certyfikaty:

Project management w marketingu to kluczowa kompetencja efektywnego marketera. Sięgnij po wiedzę, która buduje przyszłość!
Project management w marketingu to kluczowa kompetencja efektywnego marketera. Sięgnij po wiedzę, która buduje przyszłość!

Jeżeli interesuje Cię oferta dla firm - skontaktuj się z nami. 

Zapisz się teraz

1. Wstęp i integracja - 6 h (spotkanie na Uczelni)

 

  • “Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro

  • Dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami

  • Typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu

  • Praca w grupach i prezentacja efektów 
     

 2. Podstawy dot. zarządzania projektami -  18 h (zdalnie)
 

  • Rozpoczęcie kariery w zarządzaniu projektami

  • Bycie skutecznym project managerem

  • Cykl życia i metodyki zarządzania projektami

  • Struktura i kultura organizacyjna 
     

3. Omówienie elementów lepszego zarządzania projektem na etapie planowania wraz z praktycznym zastosowaniem - 6 h (zdalnie)
 

  • karta projektu 

  • rola interesariuszy

  • szanse i zagrożenia

  • WBS 

  • harmonogram projektu

  • praca nad projektem
     

4. Praca własna nad projektem - 4h
 

5. Omówienie projektów oraz zakończenie - 5 h (zdalnie) 
 

Moduł zakończony certyfikatem Google

Zarządzanie projektami w fazie przygotowania projektumarketingowego - 38h

Project management w marketingu to proces zarządzania projektami marketingowymi, który obejmuje planowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań marketingowych w ramach projektu.

 

Celem project managementu w marketingu jest osiągnięcie celów biznesowych poprzez efektywne wykorzystanie zasobów
i skuteczne realizowanie działań marketingowych.
Wymaga to m.in. definiowania celów, ustalania budżetu, określania harmonogramu oraz koordynowania pracy zespołu.

Opinie o LUT

Skontaktuj się z nami

Odbierz kompleksowe wsparcie

Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie. 

Wsparcie dla Ciebie

Mentoring
 

W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe. 

 

Dostęp do wiedzy


W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić. 

 

Praktyczne zastosowanie


Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.

 

Certyfikaty


Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.

Kim jest Marlena Wieteska?

Marlena Wieteska

Mam 15 lat doświadczenia w marketingu w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego. Od wielu lat tworzę i wdrażam strategie marketingowe oraz buduję i zarządzam zespołami.

Dla kogo?

Zapisz się teraz

Zapisz się teraz

Dzięki programowi zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w skutecznym zarządzaniu projektami marketingowymi. Upewnisz się, jak dobrze wykorzystać energię własną i zespołu w celu ich skutecznej realizacji.

Zarządzanie projektami w fazie przygotowania projektu marketingowego

Opis programu 

Co zyskasz?

Dlaczego warto wybrać kurs Project Management - zarządzanie projektami w marketingu?

 

To dobry wybór dla osób, które chcą efektywniej realizować projekty w marketingu. Program Project Management - zarządzanie projektami w marketingu daje narzędzia i uczy metodyki pracy (również dopasowanej do metodyki, np. stosowanej w IT).

 

Celem kursu jest pokazanie palety możliwości podejścia do zarządzania projektami w marketingu i ćwiczenia na konkretnych przykładach.

Podniesiesz swoje kompetencje

 

  • Zdobycie wiedzy oraz doświadczenia w zakresie zarządzania projektami pomaga w podnoszeniu kompetencji związanych z organizacją oraz komunikacją własną oraz zespołu.

  • Pomaga w byciu skutecznym w działaniu i w dobrym gospodarowaniu własną energią, czasem oraz zasobami.

 

Lepiej zorganizujesz pracę własną

 

  • Wiedza oraz świadomość, jak prawidłowo prowadzić projekt pozwala właściwie zaplanować, monitorować oraz kontrolować przebieg realizacji projektu.

  • Umożliwia użycie odpowiednich metod oraz narzędzi w celu lepszej koncentracji na celach. Uczy procesowego myślenia oraz patrzenia na projekt jako całość.

  • Powoduje, że pracujesz efektywniej i z szacunkiem do własnych zasobów, takich jak czas czy energia.

 

Efektywniejsza praca zespołu

 

  • Skuteczne wykorzystanie metod oraz narzędzi w zarządzaniu projektem powoduje jasny podział ról i lepszą komunikację, wpływając tym samym na współpracę i większe zaangażowanie.

  • Tym samym praca staje się przyjemna i motywująca dla członków zespołu projektowego.

Lazarski University of Technology

Napisz do nas

Lazarski University of Technology

Lazarski University of Technology jest członkiem Grupy Uczelni Łazarskiego

Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology

UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

ul. Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

NIP: 527 02 09 936

 

 Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa