Rejestracja

Znajdź Program

Znajdź program dla siebie

Lazarski University of Technology

Zapisz się teraz

Certyfikat:

Cena: 1900 zł

Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!

Liczba godzin kursu: 24 

Business relations i komunikacja – ABC Foundera, jak budować skuteczne relacje w biznesie - 24h

e-learning i spotkania online

1900 zł

1. Wstęp i integracja /6 h

 

  • “Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro

  • dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami

  • typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu

  • praca w grupach i prezentacja efektów 
     

2. Zrozumienie Project Management i roli Project Managera /5 h
 

  • zrozumienie, czym jest Project management

  • o pozytywnym wpływie Project Managera na zarządzanie projektami w marketingu

  • rola Project Managera i jego zakres obowiązków

  • umiejętności Project Managera niezbędne w osiągnięciu sukcesu
     

3. Cykl życia projektu /4 h
 

  • zrozumienie, czym jest cykl życia projektu

  • analiza faz projektu

  • porównanie metod zarządzania projektem – Waterfall, Agile, Lean, Six Sigma
     

4. Struktura oraz kultura organizacyjna /5 h
 

  • rola Project managera w zależności od struktury organizacyjnej

  • zrozumienie wpływu kultury organizacyjnej na realizację projektu

 

 

5. Omówienie metodyki PMBOK wraz z praktycznym zastosowaniem /5 h
 

  • karta projektu 

  • rola interesariuszy

  • szanse i zagrożenia

  • WBS 

  • harmonogram projektu

  • praca nad projektem

 

Opcjonalnie:

 

Inicjacja projektu: jak rozpocząć udany projekt  /22 h

 

  • Zrozumienie kluczowych komponentów w zarządzaniu projektami

  • Zdefiniowanie celów, zakresu i kryteriów sukcesu

  • Określenie odpowiedzialności i ról członków zespołu oraz interesariuszy 

  • Efektywne wykorzystanie zasobów i narzędzi

 

Planowanie projektu /29 h

 

  • Rozpoczęcie fazy planowania

  • Budowanie planu projektu

  • Zarządzanie budżetem i zakupami

  • Skuteczne zarządzanie ryzykiem

 

Prowadzenie projektu /26 h

 

  • Wprowadzenie do realizacji projektu

  • Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie

  • Podejmowanie decyzji na podstawie danych

  • Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu

 

 

6. Podejście agilowe do zarządzania projektami /25 h

 

  • podstawy zwinności 

  • scrum i jego implementacja 

  • zastosowanie zwinności w organizacji 

 

7. Podsumowanie podejścia agilowego wraz z omówieniem przykładów zastosowania w marketingu /6 h

 

8. Myślenie procesowe – czym jest i jak zacząć myśleć procesowo /6 h

 

9. Zarządzania zmianą /18 h

 

  • problemy związane ze zmianą

  • góry lodowe i doliny śmierci

  • tworzenie cyklu zmiany

  • maski i przedstawienia 

  • lustra i refleksje

  • świadome zarządzanie zmianą

 

10. Omówienie i uzupełnienie wiedzy związanej z zarządzania zmianą, dyskusje i case studies /12 h

 

11. Komunikacja w zespole i radzenie sobie ze stresem /6 h
 

12. Praca własna nad projektem - 8 - 12 h

 

13. Prezentacja podczas spotkania stacjonarnego /6 h

 

W trakcie programu każdy Uczestnik ma prawo do 1,5 godz bezpłatnego mentoringu

 

Opis programu

Na Founderze spoczywa duża odpowiedzialność za umiejętne budowanie i utrzymywanie relacji wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Przygotowaliśmy moduł, który pomoże w zrozumieniu roli i zadań w tych procesach. Dostarczy praktycznej wiedzy z zakresu, komunikacji, negocjacji, współpracy z klientami, motywacji zespołu i tego jak relacje wpływają na rozwój biznesu i wiarygodność Foundera przed zespołem, klientami i inwestorem.

 

Podstawy komunikacji interpersonalnej - wprowadzenie do skutecznego porozumienia i zasad budowania relacji - ćwiczenia praktyczne - 6h (spotkanie na Uczelni)
 

  • komunikacja w praktyce

  • myślenie procesowe

  • ćwiczenie zwinności

  • empatia, uważność i słuchanie w praktyce 
     

Budowanie relacji z Partnerami - 6h (program online)
 

  • Kto jest partnerem dla Foundera?

  • Rodzaje relacji społecznych?

  • Negocjacje – techniki i strategie.

  • Umiejętność prowadzenia sporu.

  • Przyjmowanie i przekazywanie feedbacku Klientowi.
     

Jak współpracować z dużym Klientem? – zagrożenia i korzyści - 6h (spotkanie online, z ćwiczeniami)
 

  • planowanie procesu sprzedaży i obsługa klienta.

  • negocjacje z klientem

  • czym jest obsługa klienta

  • rozpoznanie potrzeb 

  • dopasowanie oferty 

  • ABC onboarding i wdrożenie. 

  • SLA jako narzędzie budowania relacji
     

Budowanie relacji z wspólnikami - 6h (program online)
 

  • określanie zasad współpracy i podziału obowiązków
  • umiejętne określanie swoich potrzeb i oczekiwań
  • informacja zwrotna jako element w procesie współpracy
  • komunikacja w procesie współpracy
  • tworzenie przyjaznych warunków współpracy
  • konflikt jako element rozwoju 
  • uwarunkowania prawne

Certyfikaty

Co zyskasz?

Kim jest Barbara Berkan

Barbara Berkan

Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami, wdrażania strategii marketingowych, koordynowania kampanii oraz szerokie doświadczenie we wprowadzaniu nowych technologii na rynek. To zdanie opisuje sedno mojej aktywności na przestrzenii ostatnich lat.

Opinie o LUT

Skontaktuj się z nami

Odbierz kompleksowe wsparcie

Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie. 

Wsparcie dla Ciebie

Mentoring
 

W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe. 

 

Dostęp do wiedzy


W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić. 

 

Praktyczne zastosowanie


Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach

 

Certyfikaty


Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.

Terminy dostępne wkrótce

jeśli chcesz otrzymać
powiadomienie o dostępności

Dla kogo?

Dla osób, które myślą o założeniu własnego startupu, potrzebują merytorycznej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa. Dla wszystkich, których interesuje myślenie procesowe i kompetencje niezbędne do efektywnego prowadzenia startupu.

Rozwiniesz umiejętności kierowania startupem
 

  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu skutecznego planowania strategii rozwoju

  • Poznasz obszar marketingu i sposoby radzenia sobie z wyzwaniami

  • Zyskasz kompetencje z obszaru finansów i rynku inwestorów, co pozwoli Ci lepiej zarządzać kapitałem i pozyskiwać środki na rozwój

  • Damy ci narzędzia do skutecznego prezentowania i budowania swojej argumentacji podczas pitchingu.
     

Program zawiera elementy zarządzania procesami w startupie
 

  • Nauczysz się opracować business case i zrozumieć perspektywę inwestorów

  • Poznasz myślenie procesowe, dzięki czemu będzie Ci łatwiej zaplanować działania w organizacji i procesy w trakcie rozwoju twojego produktu/usługi

  • Nauczysz się jak modelować swoją ofertę, definiować użytkownika i jego potrzeby, rozumieć czym jest konkurencja i jak na nią reagować

  • Dowiesz się jak zaplanować proces sprzedaży
     

Poznasz narzędzie wprowadzania Innowacji i optymalizacji procesów
 

  • Program pomoże Ci rozwijać się jako lider i przedsiębiorca, umacniając zarówno umiejętności zawodowe, jak i osobiste

  • Dzięki zdobytym kompetencjom, będziesz lepiej przygotowany do osiągania sukcesów na rynku i rozwijania swojego startupu
     

Udział w programie zapewni Ci kompleksowe przygotowanie do roli Foundera, umożliwiając skuteczne zarządzanie organizacją w dynamicznym otoczeniu biznesowym.

Jeżeli interesuje Cię oferta dla firm - skontaktuj się z nami. 

Zapisz się teraz

Zapisz się teraz

Rynek startupów na świecie osiągnął już dojrzałość i wchodzi w kolejną fazę rozwoju, stając się stałym element świata biznesu, finansów, nauki i innowacji. Startup będąc pod wpływem trendów inwestycyjnych, rynkowych mód czy wrażliwości na wartość pieniądza, staje się nie lada wyzwaniem jako podmiot rynku i wymaga od Foundera solidnego przygotowania do kreowania i zarządzania takim przedsięwzięciem.

 

Ten program to droga do zbudowania merytorycznego zaplecza i solidnego fundamentu pod kreowanie nowoczesnego biznesu opartego o innowacyjne technologie.

Business relations i komunikacja – ABC Foundera

Lazarski University of Technology

Napisz do nas

Lazarski University of Technology

Lazarski University of Technology jest członkiem Grupy Uczelni Łazarskiego

Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology

UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

ul. Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

NIP: 527 02 09 936

 

 Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa