Certyfikat:
Cena: 1900 zł
Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!
e-learning i spotkania online
1900 zł
1. Wstęp i integracja /6 h
“Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro
dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami
typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu
praca w grupach i prezentacja efektów
2. Zrozumienie Project Management i roli Project Managera /5 h
zrozumienie, czym jest Project management
o pozytywnym wpływie Project Managera na zarządzanie projektami w marketingu
rola Project Managera i jego zakres obowiązków
umiejętności Project Managera niezbędne w osiągnięciu sukcesu
3. Cykl życia projektu /4 h
zrozumienie, czym jest cykl życia projektu
analiza faz projektu
porównanie metod zarządzania projektem – Waterfall, Agile, Lean, Six Sigma
4. Struktura oraz kultura organizacyjna /5 h
rola Project managera w zależności od struktury organizacyjnej
zrozumienie wpływu kultury organizacyjnej na realizację projektu
5. Omówienie metodyki PMBOK wraz z praktycznym zastosowaniem /5 h
karta projektu
rola interesariuszy
szanse i zagrożenia
WBS
harmonogram projektu
praca nad projektem
Opcjonalnie:
Inicjacja projektu: jak rozpocząć udany projekt /22 h
Zrozumienie kluczowych komponentów w zarządzaniu projektami
Zdefiniowanie celów, zakresu i kryteriów sukcesu
Określenie odpowiedzialności i ról członków zespołu oraz interesariuszy
Efektywne wykorzystanie zasobów i narzędzi
Planowanie projektu /29 h
Rozpoczęcie fazy planowania
Budowanie planu projektu
Zarządzanie budżetem i zakupami
Skuteczne zarządzanie ryzykiem
Prowadzenie projektu /26 h
Wprowadzenie do realizacji projektu
Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie
Podejmowanie decyzji na podstawie danych
Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu
6. Podejście agilowe do zarządzania projektami /25 h
podstawy zwinności
scrum i jego implementacja
zastosowanie zwinności w organizacji
7. Podsumowanie podejścia agilowego wraz z omówieniem przykładów zastosowania w marketingu /6 h
8. Myślenie procesowe – czym jest i jak zacząć myśleć procesowo /6 h
9. Zarządzania zmianą /18 h
problemy związane ze zmianą
góry lodowe i doliny śmierci
tworzenie cyklu zmiany
maski i przedstawienia
lustra i refleksje
świadome zarządzanie zmianą
10. Omówienie i uzupełnienie wiedzy związanej z zarządzania zmianą, dyskusje i case studies /12 h
11. Komunikacja w zespole i radzenie sobie ze stresem /6 h
12. Praca własna nad projektem - 8 - 12 h
13. Prezentacja podczas spotkania stacjonarnego /6 h
W trakcie programu każdy Uczestnik ma prawo do 1,5 godz bezpłatnego mentoringu
Na Founderze spoczywa duża odpowiedzialność za umiejętne budowanie i utrzymywanie relacji wewnątrz jak i na zewnątrz organizacji. Przygotowaliśmy moduł, który pomoże w zrozumieniu roli i zadań w tych procesach. Dostarczy praktycznej wiedzy z zakresu, komunikacji, negocjacji, współpracy z klientami, motywacji zespołu i tego jak relacje wpływają na rozwój biznesu i wiarygodność Foundera przed zespołem, klientami i inwestorem.
Podstawy komunikacji interpersonalnej - wprowadzenie do skutecznego porozumienia i zasad budowania relacji - ćwiczenia praktyczne - 6h (spotkanie na Uczelni)
komunikacja w praktyce
myślenie procesowe
ćwiczenie zwinności
empatia, uważność i słuchanie w praktyce
Budowanie relacji z Partnerami - 6h (program online)
Kto jest partnerem dla Foundera?
Rodzaje relacji społecznych?
Negocjacje – techniki i strategie.
Umiejętność prowadzenia sporu.
Przyjmowanie i przekazywanie feedbacku Klientowi.
Jak współpracować z dużym Klientem? – zagrożenia i korzyści - 6h (spotkanie online, z ćwiczeniami)
planowanie procesu sprzedaży i obsługa klienta.
negocjacje z klientem
czym jest obsługa klienta
rozpoznanie potrzeb
dopasowanie oferty
ABC onboarding i wdrożenie.
SLA jako narzędzie budowania relacji
Budowanie relacji z wspólnikami - 6h (program online)
Barbara Berkan
Ponad 20 lat doświadczenia w zarządzaniu organizacjami, wdrażania strategii marketingowych, koordynowania kampanii oraz szerokie doświadczenie we wprowadzaniu nowych technologii na rynek. To zdanie opisuje sedno mojej aktywności na przestrzenii ostatnich lat.
Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie.
Wsparcie dla Ciebie
Mentoring
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe.
Dostęp do wiedzy
W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić.
Praktyczne zastosowanie
Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach
Certyfikaty
Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.
jeśli chcesz otrzymać
powiadomienie o dostępności
Dla osób, które myślą o założeniu własnego startupu, potrzebują merytorycznej wiedzy oraz narzędzi niezbędnych do prowadzenia własnego przedsiębiorstwa. Dla wszystkich, których interesuje myślenie procesowe i kompetencje niezbędne do efektywnego prowadzenia startupu.
Rozwiniesz umiejętności kierowania startupem
Zdobędziesz wiedzę z zakresu skutecznego planowania strategii rozwoju
Poznasz obszar marketingu i sposoby radzenia sobie z wyzwaniami
Zyskasz kompetencje z obszaru finansów i rynku inwestorów, co pozwoli Ci lepiej zarządzać kapitałem i pozyskiwać środki na rozwój
Damy ci narzędzia do skutecznego prezentowania i budowania swojej argumentacji podczas pitchingu.
Program zawiera elementy zarządzania procesami w startupie
Nauczysz się opracować business case i zrozumieć perspektywę inwestorów
Poznasz myślenie procesowe, dzięki czemu będzie Ci łatwiej zaplanować działania w organizacji i procesy w trakcie rozwoju twojego produktu/usługi
Nauczysz się jak modelować swoją ofertę, definiować użytkownika i jego potrzeby, rozumieć czym jest konkurencja i jak na nią reagować
Dowiesz się jak zaplanować proces sprzedaży
Poznasz narzędzie wprowadzania Innowacji i optymalizacji procesów
Program pomoże Ci rozwijać się jako lider i przedsiębiorca, umacniając zarówno umiejętności zawodowe, jak i osobiste
Dzięki zdobytym kompetencjom, będziesz lepiej przygotowany do osiągania sukcesów na rynku i rozwijania swojego startupu
Udział w programie zapewni Ci kompleksowe przygotowanie do roli Foundera, umożliwiając skuteczne zarządzanie organizacją w dynamicznym otoczeniu biznesowym.
Rynek startupów na świecie osiągnął już dojrzałość i wchodzi w kolejną fazę rozwoju, stając się stałym element świata biznesu, finansów, nauki i innowacji. Startup będąc pod wpływem trendów inwestycyjnych, rynkowych mód czy wrażliwości na wartość pieniądza, staje się nie lada wyzwaniem jako podmiot rynku i wymaga od Foundera solidnego przygotowania do kreowania i zarządzania takim przedsięwzięciem.
Ten program to droga do zbudowania merytorycznego zaplecza i solidnego fundamentu pod kreowanie nowoczesnego biznesu opartego o innowacyjne technologie.
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
+48 22 54 35 430
NIP: 527 02 09 936
Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa