Rejestracja

Znajdź Program

Znajdź program dla siebie

Lazarski University of Technology
Project management w marketingu to kluczowa kompetencja efektywnego marketera. Sięgnij po wiedzę, która buduje przyszłość!
Project management w marketingu to kluczowa kompetencja efektywnego marketera. Sięgnij po wiedzę, która buduje przyszłość!

Skontaktuj się z nami

Odbierz kompleksowe wsparcie

Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie. 

Wsparcie dla Ciebie

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

Mentoring
 

W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe. 

 

Dostęp do wiedzy


W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić. 

 

Praktyczne zastosowanie


Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.

 

Certyfikaty


Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.

możliwość zakupu programu oddzielnie

e-learning i spotkania online

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

e-learning i spotkania online

Project Management w marketingu
Project Management w marketingu

1450 zł

Project Management w marketingu

1450 zł

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

Cena: 2600 zł

Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

Liczba godzin kursu: 76 

Certyfikaty:

możliwość zakupu programu oddzielnie

Jeżeli interesuje Cię oferta dla firm - skontaktuj się z nami. 

Zapisz się teraz

Moduł 2 : Efektywne prowadzenie projektu marketingowego - 38h

Project Management w marketingu

1. Prowadzenie projektu - 26 h (online)
 

  • Wprowadzenie do realizacji projektu

  • Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie

  • Podejmowanie decyzji na podstawie danych

  • Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu
     

2. Podejście agilowe do zarządzania projektami w marketingu wraz z zastosowaniem - 6 h (online)
 

  • Podstawy zwinności 

  • Scrum i jego implementacja 

  • Zastosowanie zwinności w organizacji 
     

3. Komunikacja w zespołach samoorganizujących się - 6h (spotkanie na Uczelni połączone z warsztatami)
 

  • Co to jest zespół samoorganizujący się

  • Podstawy dobrej komunikacji w zespole

  • Jak radzić sobie z konfliktami w zespole

  • Empatia, uważność i słuchanie w praktyce 
     

Moduł zakończony certyfikatem

1. Wstęp i integracja - 6 h (spotkanie na Uczelni)

 

  • “Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro

  • Dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami

  • Typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu

  • Praca w grupach i prezentacja efektów 
     

 2. Podstawy dot. zarządzania projektami -  18 h (zdalnie)
 

  • Rozpoczęcie kariery w zarządzaniu projektami

  • Bycie skutecznym project managerem

  • Cykl życia i metodyki zarządzania projektami

  • Struktura i kultura organizacyjna 
     

3. Omówienie elementów lepszego zarządzania projektem na etapie planowania wraz z praktycznym zastosowaniem - 6 h (zdalnie)
 

  • karta projektu 

  • rola interesariuszy

  • szanse i zagrożenia

  • WBS 

  • harmonogram projektu

  • praca nad projektem
     

4. Praca własna nad projektem - 4h
 

5. Omówienie projektów oraz zakończenie - 5 h (zdalnie) 
 

Moduł zakończony certyfikatem Google

Moduł 1 : Zarządzanie projektami w fazie przygotowania projektu marketingowego - 38h

Project Management w marketingu

Opinie o LUT

Project management w marketingu to proces zarządzania projektami marketingowymi, który obejmuje planowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań marketingowych w ramach projektu.

 

Celem project managementu w marketingu jest osiągnięcie celów biznesowych poprzez efektywne wykorzystanie zasobów
i skuteczne realizowanie działań marketingowych.
Wymaga to m.in. definiowania celów, ustalania budżetu, określania harmonogramu oraz koordynowania pracy zespołu.

Project Management w marketingu

Kim jest Marlena Wieteska?

Marlena Wieteska

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

Mam 15 lat doświadczenia w marketingu w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego. Od wielu lat tworzę i wdrażam strategie marketingowe oraz buduję i zarządzam zespołami.

Dla kogo?

Zapisz się teraz

Zapisz się teraz

Dzięki programowi zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w skutecznym zarządzaniu projektami marketingowymi. Upewnisz się, jak dobrze wykorzystać energię własną i zespołu w celu ich skutecznej realizacji.

Przygotuj się na bycie liderem zmiany w marketingu!

Opis programu Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

1. Wstęp i integracja /6 h

 

  • “Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro

  • dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami

  • typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu

  • praca w grupach i prezentacja efektów 
     

2. Zrozumienie Project Management i roli Project Managera /5 h
 

  • zrozumienie, czym jest Project management

  • o pozytywnym wpływie Project Managera na zarządzanie projektami w marketingu

  • rola Project Managera i jego zakres obowiązków

  • umiejętności Project Managera niezbędne w osiągnięciu sukcesu
     

3. Cykl życia projektu /4 h
 

  • zrozumienie, czym jest cykl życia projektu

  • analiza faz projektu

  • porównanie metod zarządzania projektem – Waterfall, Agile, Lean, Six Sigma
     

4. Struktura oraz kultura organizacyjna /5 h
 

  • rola Project managera w zależności od struktury organizacyjnej

  • zrozumienie wpływu kultury organizacyjnej na realizację projektu

 

 

5. Omówienie metodyki PMBOK wraz z praktycznym zastosowaniem /5 h
 

  • karta projektu 

  • rola interesariuszy

  • szanse i zagrożenia

  • WBS 

  • harmonogram projektu

  • praca nad projektem

 

Opcjonalnie:

 

Inicjacja projektu: jak rozpocząć udany projekt  /22 h

 

  • Zrozumienie kluczowych komponentów w zarządzaniu projektami

  • Zdefiniowanie celów, zakresu i kryteriów sukcesu

  • Określenie odpowiedzialności i ról członków zespołu oraz interesariuszy 

  • Efektywne wykorzystanie zasobów i narzędzi

 

Planowanie projektu /29 h

 

  • Rozpoczęcie fazy planowania

  • Budowanie planu projektu

  • Zarządzanie budżetem i zakupami

  • Skuteczne zarządzanie ryzykiem

 

Prowadzenie projektu /26 h

 

  • Wprowadzenie do realizacji projektu

  • Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie

  • Podejmowanie decyzji na podstawie danych

  • Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu

 

 

6. Podejście agilowe do zarządzania projektami /25 h

 

  • podstawy zwinności 

  • scrum i jego implementacja 

  • zastosowanie zwinności w organizacji 

 

7. Podsumowanie podejścia agilowego wraz z omówieniem przykładów zastosowania w marketingu /6 h

 

8. Myślenie procesowe – czym jest i jak zacząć myśleć procesowo /6 h

 

9. Zarządzania zmianą /18 h

 

  • problemy związane ze zmianą

  • góry lodowe i doliny śmierci

  • tworzenie cyklu zmiany

  • maski i przedstawienia 

  • lustra i refleksje

  • świadome zarządzanie zmianą

 

10. Omówienie i uzupełnienie wiedzy związanej z zarządzania zmianą, dyskusje i case studies /12 h

 

11. Komunikacja w zespole i radzenie sobie ze stresem /6 h
 

12. Praca własna nad projektem - 8 - 12 h

 

13. Prezentacja podczas spotkania stacjonarnego /6 h

 

W trakcie programu każdy Uczestnik ma prawo do 1,5 godz bezpłatnego mentoringu

 

Co zyskasz?

Project Management - zarządzanie projektami w marketingu

Dlaczego warto wybrać kurs Project Management - zarządzanie projektami w marketingu?

 

To dobry wybór dla osób, które chcą efektywniej realizować projekty w marketingu. Program Project Management - zarządzanie projektami w marketingu daje narzędzia i uczy metodyki pracy (dopasowanej również do metodyki, stosowanej np. w IT).

 

Celem kursu jest pokazanie palety możliwości podejścia do zarządzania projektami w marketingu i ćwiczenia na konkretnych przykładach.

Podniesiesz swoje kompetencje

 

  • Zdobycie wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami pomaga w podnoszeniu kompetencji związanych z organizacją
    oraz komunikacją własną oraz zespołu.

  • Pomaga w byciu skutecznym w działaniu i w dobrym gospodarowaniu własną energią, czasem oraz zasobami.

 

Lepiej zorganizujesz pracę własną

 

  • Wiedza oraz świadomość, jak prawidłowo prowadzić projekt, pozwalają właściwie zaplanować, monitorować i kontrolować przebieg realizacji projektu.

  • Umożliwia użycie odpowiednich metod oraz narzędzi w celu lepszej koncentracji na celach. Uczy procesowego myślenia, ale też patrzenia na projekt jako całość.

  • Powoduje, że pracujesz efektywniej i z szacunkiem do własnych zasobów, takich jak czas czy energia.

 

Efektywniejsza praca zespołu

 

  • Skuteczne wykorzystanie metod oraz narzędzi w zarządzaniu projektem powoduje jasny podział ról i lepszą komunikację, wpływając tym samym na współpracę i większe zaangażowanie.

  • Tym samym praca staje się przyjemna i motywująca dla członków zespołu projektowego.

Project Management w marketingu
Lazarski University of Technology

Napisz do nas

Lazarski University of Technology

Lazarski University of Technology jest członkiem Grupy Uczelni Łazarskiego

Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology

UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

ul. Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

NIP: 527 02 09 936

 

 Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa