Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie.
Wsparcie dla Ciebie
Mentoring
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe.
Dostęp do wiedzy
W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić.
Praktyczne zastosowanie
Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.
Certyfikaty
Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.
e-learning i spotkania online
e-learning i spotkania online
1450 zł
1450 zł
Cena: 2600 zł
Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!
Certyfikaty:
1. Prowadzenie projektu - 26 h (online)
Wprowadzenie do realizacji projektu
Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie
Podejmowanie decyzji na podstawie danych
Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu
2. Podejście agilowe do zarządzania projektami w marketingu wraz z zastosowaniem - 6 h (online)
Podstawy zwinności
Scrum i jego implementacja
Zastosowanie zwinności w organizacji
3. Komunikacja w zespołach samoorganizujących się - 6h (spotkanie na Uczelni połączone z warsztatami)
Co to jest zespół samoorganizujący się
Podstawy dobrej komunikacji w zespole
Jak radzić sobie z konfliktami w zespole
Empatia, uważność i słuchanie w praktyce
Moduł zakończony certyfikatem
1. Wstęp i integracja - 6 h (spotkanie na Uczelni)
“Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro
Dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami
Typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu
Praca w grupach i prezentacja efektów
2. Podstawy dot. zarządzania projektami - 18 h (zdalnie)
Rozpoczęcie kariery w zarządzaniu projektami
Bycie skutecznym project managerem
Cykl życia i metodyki zarządzania projektami
Struktura i kultura organizacyjna
3. Omówienie elementów lepszego zarządzania projektem na etapie planowania wraz z praktycznym zastosowaniem - 6 h (zdalnie)
karta projektu
rola interesariuszy
szanse i zagrożenia
WBS
harmonogram projektu
praca nad projektem
4. Praca własna nad projektem - 4h
5. Omówienie projektów oraz zakończenie - 5 h (zdalnie)
Moduł zakończony certyfikatem Google
Project management w marketingu to proces zarządzania projektami marketingowymi, który obejmuje planowanie, koordynowanie i kontrolowanie działań marketingowych w ramach projektu.
Celem project managementu w marketingu jest osiągnięcie celów biznesowych poprzez efektywne wykorzystanie zasobów
i skuteczne realizowanie działań marketingowych. Wymaga to m.in. definiowania celów, ustalania budżetu, określania harmonogramu oraz koordynowania pracy zespołu.
Marlena Wieteska
Mam 15 lat doświadczenia w marketingu w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego. Od wielu lat tworzę i wdrażam strategie marketingowe oraz buduję i zarządzam zespołami.
Dzięki programowi zdobędziesz wiedzę i doświadczenie w skutecznym zarządzaniu projektami marketingowymi. Upewnisz się, jak dobrze wykorzystać energię własną i zespołu w celu ich skutecznej realizacji.
1. Wstęp i integracja /6 h
“Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro
dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami
typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu
praca w grupach i prezentacja efektów
2. Zrozumienie Project Management i roli Project Managera /5 h
zrozumienie, czym jest Project management
o pozytywnym wpływie Project Managera na zarządzanie projektami w marketingu
rola Project Managera i jego zakres obowiązków
umiejętności Project Managera niezbędne w osiągnięciu sukcesu
3. Cykl życia projektu /4 h
zrozumienie, czym jest cykl życia projektu
analiza faz projektu
porównanie metod zarządzania projektem – Waterfall, Agile, Lean, Six Sigma
4. Struktura oraz kultura organizacyjna /5 h
rola Project managera w zależności od struktury organizacyjnej
zrozumienie wpływu kultury organizacyjnej na realizację projektu
5. Omówienie metodyki PMBOK wraz z praktycznym zastosowaniem /5 h
karta projektu
rola interesariuszy
szanse i zagrożenia
WBS
harmonogram projektu
praca nad projektem
Opcjonalnie:
Inicjacja projektu: jak rozpocząć udany projekt /22 h
Zrozumienie kluczowych komponentów w zarządzaniu projektami
Zdefiniowanie celów, zakresu i kryteriów sukcesu
Określenie odpowiedzialności i ról członków zespołu oraz interesariuszy
Efektywne wykorzystanie zasobów i narzędzi
Planowanie projektu /29 h
Rozpoczęcie fazy planowania
Budowanie planu projektu
Zarządzanie budżetem i zakupami
Skuteczne zarządzanie ryzykiem
Prowadzenie projektu /26 h
Wprowadzenie do realizacji projektu
Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie
Podejmowanie decyzji na podstawie danych
Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu
6. Podejście agilowe do zarządzania projektami /25 h
podstawy zwinności
scrum i jego implementacja
zastosowanie zwinności w organizacji
7. Podsumowanie podejścia agilowego wraz z omówieniem przykładów zastosowania w marketingu /6 h
8. Myślenie procesowe – czym jest i jak zacząć myśleć procesowo /6 h
9. Zarządzania zmianą /18 h
problemy związane ze zmianą
góry lodowe i doliny śmierci
tworzenie cyklu zmiany
maski i przedstawienia
lustra i refleksje
świadome zarządzanie zmianą
10. Omówienie i uzupełnienie wiedzy związanej z zarządzania zmianą, dyskusje i case studies /12 h
11. Komunikacja w zespole i radzenie sobie ze stresem /6 h
12. Praca własna nad projektem - 8 - 12 h
13. Prezentacja podczas spotkania stacjonarnego /6 h
W trakcie programu każdy Uczestnik ma prawo do 1,5 godz bezpłatnego mentoringu
Dlaczego warto wybrać kurs Project Management - zarządzanie projektami w marketingu?
To dobry wybór dla osób, które chcą efektywniej realizować projekty w marketingu. Program Project Management - zarządzanie projektami w marketingu daje narzędzia i uczy metodyki pracy (dopasowanej również do metodyki, stosowanej np. w IT).
Celem kursu jest pokazanie palety możliwości podejścia do zarządzania projektami w marketingu i ćwiczenia na konkretnych przykładach.
Podniesiesz swoje kompetencje
Zdobycie wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami pomaga w podnoszeniu kompetencji związanych z organizacją
oraz komunikacją własną oraz zespołu.
Pomaga w byciu skutecznym w działaniu i w dobrym gospodarowaniu własną energią, czasem oraz zasobami.
Lepiej zorganizujesz pracę własną
Wiedza oraz świadomość, jak prawidłowo prowadzić projekt, pozwalają właściwie zaplanować, monitorować i kontrolować przebieg realizacji projektu.
Umożliwia użycie odpowiednich metod oraz narzędzi w celu lepszej koncentracji na celach. Uczy procesowego myślenia, ale też patrzenia na projekt jako całość.
Powoduje, że pracujesz efektywniej i z szacunkiem do własnych zasobów, takich jak czas czy energia.
Efektywniejsza praca zespołu
Skuteczne wykorzystanie metod oraz narzędzi w zarządzaniu projektem powoduje jasny podział ról i lepszą komunikację, wpływając tym samym na współpracę i większe zaangażowanie.
Tym samym praca staje się przyjemna i motywująca dla członków zespołu projektowego.
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
+48 22 54 35 430
NIP: 527 02 09 936
Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa