Rejestracja

Znajdź Program

Znajdź program dla siebie

Lazarski University of Technology

Cena: 1600 zł

Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!

Liczba godzin kursu: 14 

spotkania online - synchronicznie

1600 zł

Efektywna kampania marketingowa i nadzór oparty na danych - 14h

Jeżeli interesuje Cię oferta dla firm - skontaktuj się z nami. 

Certyfikat:

Zapisz się teraz

Zapisz się teraz

Zapisz się teraz

Marketing jest obecny w biznesie od zawsze, ale często postrzegany jest wyłącznie jako płatna reklama i, generator kosztów bez jasnego wpływu na biznes. Współczesny marketing to wyrafinowany proces, oparty na głębokim zrozumieniu konsumentów, rynku
i efektywnych narzędziach dostarczania wartości. Dzięki niemu możesz trwale odmienić oblicze Twojego biznesu.

 

W tym programie poznasz sprawdzone techniki budowania i wdrażania strategii marketingowej, rolę marki, tworzenie skutecznych i innowacyjnych sposobów komunikacji, a także sposoby mierzenia efektywności działań i ich wpływu na zyski.
 

Program dostarczy Ci również wiedzy o zastosowaniu technologii w marketingu, roli AI, szeroko pojętych rozwiązań digitalowych i trendach, które wpływają na konsumentów i biznes. Zajęcia są interaktywne a ich zakres dostosowany do różnego poziomu zaawansowania uczestników.

Efektywna kampania marketingowa zawsze opiera się na precyzyjnej analizie. Wykorzystanie danych w marketingu jest dziś kluczowe.

Opinie o LUT

Skontaktuj się z nami

Odbierz kompleksowe wsparcie

Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie. 

Wsparcie dla Ciebie

Mentoring
 

W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe. 

 

Dostęp do wiedzy


W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić. 

 

Praktyczne zastosowanie


Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.

 

Certyfikaty


Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.

Kim jest Urszula Uchańska?

Urszula Uchańska

Przez ostatnich 13 lat w Philips, na stanowiskach dyrektora marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członek zarządu. Wcześniej również w takich organizacjach jak: Groupe SEB, Coty czy Danone.

Dla kogo?

Co może być motorem napędowym Twojego biznesu? Jak wyróżnić się na szybko zmieniającym się rynku? Jak sprawić, by każda złotówka zarabiała więcej? I jaka jest w tym rola marketingu?

Opis programu 

4. Coursera:  Influencing Consumer Behavior; The Marketing Plan -  6h

 

  • Strategia biznesowa vs/i strategia marketingowa

  • Kluczowe punkty planu marketingowego, marketing mix

  • Integracja wiedzy o konsumencie i konkurencji: wybór grupy docelowej, rozpoznanie barier i zachęt, czym się odróżnić od konkurencji

  • Jaka jest propozycja wartości

  • Innowacyjna strategia marketingowa – rola wszystkich funkcji w organizacji

  • Czy strategia jest wieczna?

  • Plan marketingowy, jego wdrażanie, mierzalność, skalowalność
     

5. Efektywna kampania marketingowa – 6h

 

  • Ambitne wyzwanie, cele kampanii 

  • Grupa docelowa i ścieżka decyzyjna konsumenta

  • Big idea 

  • Gdzie są klienci: kanały dotarcia, leady, konwersja

  • Budowanie kampanii w oparciu o metody cyfrowe, społecznościowe, angażujące konsumenta, budujące relacje, UX; skalowalność 

  • Przykłady kampanii z uwzględnieniem omnichannel, digital, AI, personalizacji, klasycznej reklamy: co działa i dlaczego 
     

6. Analityka: jak sprawdzić, że działania budują biznes – 2h
 

  • ROI: analityka działań długofalowych i krótkoterminowych inwestycji marketingowych
  • KPI: wskaźniki marketingowe i biznesowe
     

Opcjonalnie: dodatkowo indywidualnie 1h mentoringu (opłata dodatkowa 390 zł/h)

Co zyskasz?

Efektywna kampania marketingowa i nadzór oparty na danych

Dlaczego warto wybrać program „Skuteczny marketing w XXI wieku: innowacyjne metody, strategie i trendy”?

 

Program “Skuteczny marketing XXI wieku” został stworzony dla zarządów, liderów i managerów, obecnych i przyszłych przedsiębiorców, wszystkich osób chcących zrozumieć rolę nowoczesnego marketingu w organizacji, mających wpływ na budżet firmy i chcących maksymalizować zyski.

 

Zawiera też wiedzę kluczową dla marketingowców rozwijających swoją wiedzę i doświadczenie, szukających inspiracji do efektywnych działań, chcących podnosić swoje kwalifikacje. które chcą efektywniej realizować projekty w marketingu.
Program Project Management w marketingu daje narzędzia i uczy metodyki pracy (również dopasowanej do metodyki,
np. stosowanej w IT).

Podniesiesz swoje kompetencje

 

Dzięki programowi "Skuteczny marketing w XXI wieku" poznasz sprawdzone techniki tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz rolę marki. Zrozumiesz mechanizmy pozwalające na tworzenie skutecznych i innowacyjnych metod komunikacji. Nauczysz się także mierzyć efektywność działań oraz ich wpływ na zyski.


Program dostarczy Ci wiedzę na temat wykorzystania technologii w marketingu, zastosowania AI, rozwiązań cyfrowych i trendów, które kształtują preferencje konsumentów i wpływają na sukces biznesowy. Zajęcia opierają się na interakcji i dostosowane są do różnych stopni zaawansowania uczestników.

 

Wiedzę praktyczną

 

  • program opracowany jest przez wieloletniego praktyka z międzynarodowych korporacji jak Philips, Grupe SEB czy Coty, lidera zespołów marketingowych, członka zarządu, z długotrwałymi sukcesami biznesowymi i marketingowymi

  • strategiczne spojrzenie na rolę marketingu w organizacji

  • narzędzia budowania innowacyjnych strategii, poprzez badania, strategię marki, opracowanie i wdrażanie planów marketingowych, kampanie digitalowe

  • Case studies. Nacisk na efektywność działań, ROI, mierzalność i skalowalność poszczególnych elementów budowania i wdrażania strategii

  • zwiększenie skuteczności działań poprzez personalizację, innowacyjne kanały dotarcia, UX

 

Wiedzę teoretyczną

 

  • w oparciu o najnowsze trendy, szybko zmieniające się preferencje konsumentów

  • uwzględniającą postęp technologiczny, internet, digitalizację, influencerów, marketing mobilny, media społecznościowe, rolę sztucznej inteligencji

Lazarski University of Technology

Napisz do nas

Lazarski University of Technology

Lazarski University of Technology jest członkiem Grupy Uczelni Łazarskiego

Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology
Lazarski University of Technology

UCZELNIA ŁAZARSKIEGO

ul. Świeradowska 43

02-662 Warszawa

+48 22 54 35 430

NIP: 527 02 09 936

 

 Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa