Jestem doświadczoną liderką biznesu i marketingu, z ponad 20-letnią praktyką w międzynarodowych korporacjach (w Polsce i za granicą).
Przez ostatnich 13 lat w Philips, na stanowiskach dyrektora marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członek zarządu. Wcześniej również w takich organizacjach jak: Groupe SEB, Coty czy Danone. Z pasją buduję i rozwijam: ludzi, zespoły i biznes..
Specjalizuję się w kompleksowym podejściu do marketingu: od badań konsumenckich, przez strategię, tworzenie kampanii, digital i PR, aż do obsługi klienta. Wiem, jak dobry marketing wpływa na biznes.
Posiadam potwierdzone doświadczenia wdrożeń, które przyniosły firmom trwałe wzrosty sprzedaży, zysku i udziałów rynkowych. Strategie te były nagradzane i skalowane wewnątrz organizacji. Wiele prac znalazło również uznanie w nagrodach Effie dla najbardziej efektywnych kampanii reklamowych. Później wielokrotnie byłam zapraszana do jury konkursu Effie w Polsce i Europie.
Jestem absolwentką MBA, magisterskich studiów na Wydziale Ekonomii UW oraz studiów podyplomowych na Wydziale Psychologii UW.
Dzięki programowi poznasz sprawdzone techniki tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz rolę marki. Zrozumiesz mechanizmy pozwalające na tworzenie skutecznych i innowacyjnych metod komunikacji. Nauczysz się także mierzyć efektywność działań oraz ich wpływ na zyski.
Program dostarczy Ci wiedzę na temat wykorzystania technologii w marketingu, zastosowania AI, rozwiązań cyfrowych i trendów, które kształtują preferencje konsumentów i wpływają na sukces biznesowy.
Po ukończeniu programu możliwość kontynuowania nauki na Uczelni Łazarskiego.
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
+48 22 54 35 430
NIP: 527 02 09 936
Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa