Cena: 2900 zł
Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!
spotkania online - synchronicznie
1600 zł
spotkania online - synchronicznie
1600 zł
Certyfikat:
Marketing jest obecny w biznesie od zawsze, ale często postrzegany jest wyłącznie jako płatna reklama i, generator kosztów bez jasnego wpływu na biznes. Współczesny marketing to wyrafinowany proces, oparty na głębokim zrozumieniu konsumentów, rynku
i efektywnych narzędziach dostarczania wartości. Dzięki niemu możesz trwale odmienić oblicze Twojego biznesu.
W tym programie poznasz sprawdzone techniki budowania i wdrażania strategii marketingowej, rolę marki, tworzenie skutecznych i innowacyjnych sposobów komunikacji, a także sposoby mierzenia efektywności działań i ich wpływu na zyski.
Program dostarczy Ci również wiedzy o zastosowaniu technologii w marketingu, roli AI, szeroko pojętych rozwiązań digitalowych i trendach, które wpływają na konsumentów i biznes. Zajęcia są interaktywne a ich zakres dostosowany do różnego poziomu zaawansowania uczestników.
Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie.
Wsparcie dla Ciebie
Mentoring
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe.
Dostęp do wiedzy
W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić.
Praktyczne zastosowanie
Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.
Certyfikaty
Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.
Urszula Uchańska
Przez ostatnich 13 lat pracowała w Philips na stanowiskach dyrektorki marketingu dla Polski, regionu CEE oraz jako CMO Philips Domestic Appliances, finalnie już jako członkini zarządu. Wcześniej związana również z takimi organizacjami jak: Groupe SEB, Coty czy Danone.
Co może być motorem napędowym Twojego biznesu? Jak wyróżnić się na szybko zmieniającym się rynku? Jak sprawić, by każda złotówka zarabiała więcej? I jaka jest w tym rola marketingu?
4. Coursera: Influencing Consumer Behavior; The Marketing Plan - 6h
Strategia biznesowa vs/i strategia marketingowa
Kluczowe punkty planu marketingowego, marketing mix
Integracja wiedzy o konsumencie i konkurencji: wybór grupy docelowej, rozpoznanie barier i zachęt, czym się odróżnić od konkurencji
Jaka jest propozycja wartości
Innowacyjna strategia marketingowa – rola wszystkich funkcji w organizacji
Czy strategia jest wieczna?
Plan marketingowy, jego wdrażanie, mierzalność, skalowalność
5. Efektywna kampania marketingowa – 6h
Ambitne wyzwanie, cele kampanii
Grupa docelowa i ścieżka decyzyjna konsumenta
Big idea
Gdzie są klienci: kanały dotarcia, leady, konwersja
Budowanie kampanii w oparciu o metody cyfrowe, społecznościowe, angażujące konsumenta, budujące relacje, UX; skalowalność
Przykłady kampanii z uwzględnieniem omnichannel, digital, AI, personalizacji, klasycznej reklamy: co działa i dlaczego
6. Analityka: jak sprawdzić, że działania budują biznes – 2h
KPI: wskaźniki marketingowe i biznesowe
Opcjonalnie: dodatkowo indywidualnie 1h mentoringu (opłata dodatkowa 390 zł/h)
I. Coursera: Course Orientation – 2h
1. Wprowadzenie do programu - 2h
Czy marketing jest w ogóle potrzebny do prowadzenia biznesu?
Definicja marketingu i jego innowacyjne oblicze
Kluczowe pojęcia marketingowe
II. Coursera: The Marketing Process; Segmentation, Targeting, Positioning – 5h
2. Badania fundamentem dobrej strategii – 5h
Trendy w marketingu, rola technologii i AI
Segmentacja, Targeting, Pozycjonowanie
Poznaj konsumenta, jego potrzeby, otoczenie rynkowe
Co to jest insight i dlaczego jest ważny
Adaptacja globalnej oferty do lokalnych potrzeb
III. Coursera: The Power of Branding – 3h
3. Rola Marki – 3h
Finansowa wartość marki
Jak budować siłę marki
Definicje marki, Marka vs Produkt
Doświadczenie i rozbudowa marki
Dlaczego warto wybrać program „Skuteczny marketing w XXI wieku: innowacyjne metody, strategie i trendy”?
Program “Skuteczny marketing XXI wieku” został stworzony dla zarządów, liderów i managerów, obecnych i przyszłych przedsiębiorców, wszystkich osób chcących zrozumieć rolę nowoczesnego marketingu w organizacji, mających wpływ na budżet firmy i chcących maksymalizować zyski.
Zawiera też wiedzę kluczową dla marketingowców rozwijających swoją wiedzę i doświadczenie, szukających inspiracji do efektywnych działań, chcących podnosić swoje kwalifikacje.
Podniesiesz swoje kompetencje
Dzięki programowi "Skuteczny marketing w XXI wieku" poznasz sprawdzone techniki tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz rolę marki. Zrozumiesz mechanizmy pozwalające na tworzenie skutecznych i innowacyjnych metod komunikacji. Nauczysz się także mierzyć efektywność działań oraz ich wpływ na zyski.
Program dostarczy Ci wiedzę na temat wykorzystania technologii w marketingu, zastosowania AI, rozwiązań cyfrowych i trendów, które kształtują preferencje konsumentów i wpływają na sukces biznesowy. Zajęcia opierają się na interakcji i dostosowane są do różnych stopni zaawansowania uczestników.
Wiedzę praktyczną
program opracowany jest przez Urszulę Uchańską, wieloletnią praktyczkę z międzynarodowych korporacji jak Philips, Grupe SEB czy Coty, liderkę zespołów marketingowych, członkini zarządu, z długotrwałymi sukcesami biznesowymi i marketingowymi,
strategiczne spojrzenie na rolę marketingu w organizacji,
narzędzia budowania innowacyjnych strategii, poprzez badania, strategię marki, opracowanie i wdrażanie planów marketingowych, kampanie digitalowe,
Case studies. Nacisk na efektywność działań, ROI, mierzalność i skalowalność poszczególnych elementów budowania i wdrażania strategii,
zwiększenie skuteczności działań poprzez personalizację, innowacyjne kanały dotarcia, UX.
Wiedzę teoretyczną
w oparciu o najnowsze trendy, szybko zmieniające się preferencje konsumentów,
uwzględniającą postęp technologiczny, internet, digitalizację, influencerów, marketing mobilny, media społecznościowe, rolę sztucznej inteligencji.
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
+48 22 54 35 430
NIP: 527 02 09 936
Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa