synchronicznie
1300 zł
e-learning
800 zł
Cena: 1890 zł
Wszystkie programy kończą się otrzymaniem certyfikatu!
Program Zarządzanie Zmianą w Organizacji adresujemy do menedżerów i pracowników działów marketingu, jak również do liderów zmiany, CMO oraz osób, które chciałyby rozpocząć karierę w departamentach związanych z komunikacją i szeroko pojętym marketingiem
Dlaczego?
"Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana" słowa Heraklita z Efezu każdego dnia stają się coraz bardziej prawdziwe. Żyjemy w trakcie ciągłej transformacji. Jak znaleźć się w ciągle formującej się rzeczywistości oraz jak zarządzić procesami transformacyjnymi w organizacji? Program Zarządzanie Zmianą na LUT zagospodaruje te wyzwania i wzmocni kluczowe kompetencje do przeprowadzenia zmiany w firmie.
1. Wywieranie wpływu poprzez komunikację i storytelling
zrozumienie, co jest ważne dla odbiorców
budowanie dramatycznej narracji
rozwijanie autentyczności i budowanie relacji
tworzenie wrażeń i prowadzenie wpływowych rozmów
2. Zmiana a organizacja
modele procesu zmiany
kluczowe role w zmianie
zaangażowanie interesariuszy
komunikacja w zmianie - bariery, strategie, plany
konsekwencje zmiany
3. Budowanie zaangażowanego zespołu gotowego na zmiany
komunikacja w zespole
metody współpracy
facilitacja
ćwiczenie współpracy
Moduł zakończony certyfikatem
1. Jak zarządzać zmianą w organizacji
problem zmiany
góry lodowe i doliny śmierci
mapy i orientacje
maski i występy
lustra i odbicie
uważność i mobilizacja
2. Zmiana a człowiek
jak zmiana wpływa na człowieka
jak pomóc człowiekowi przejść przez zmianę
jak planować i przeprowadzać zmianę w organizacji
różne role w zmianie
zaangażowanie interesariuszy
3. Być gotowym na zmianę - ćwiczenia praktyczne
postawa w zmianie
komunikacja w zmianie
myślenie procesowe
ćwiczenie zwinności i akceptacji zmiany
Moduł zakończony certyfikatem
1. Wstęp i integracja /6 h
“Bądź zwinna/-y jak ważka”, czyli nauka agilowości przez impro
dlaczego w marketingu ważne jest zarządzanie projektami
typowe problemy spowodowane brakiem wiedzy i doświadczenia w zakresie zarządzania projektami w marketingu
praca w grupach i prezentacja efektów
2. Zrozumienie Project Management i roli Project Managera /5 h
zrozumienie, czym jest Project management
o pozytywnym wpływie Project Managera na zarządzanie projektami w marketingu
rola Project Managera i jego zakres obowiązków
umiejętności Project Managera niezbędne w osiągnięciu sukcesu
3. Cykl życia projektu /4 h
zrozumienie, czym jest cykl życia projektu
analiza faz projektu
porównanie metod zarządzania projektem – Waterfall, Agile, Lean, Six Sigma
4. Struktura oraz kultura organizacyjna /5 h
rola Project managera w zależności od struktury organizacyjnej
zrozumienie wpływu kultury organizacyjnej na realizację projektu
5. Omówienie metodyki PMBOK wraz z praktycznym zastosowaniem /5 h
karta projektu
rola interesariuszy
szanse i zagrożenia
WBS
harmonogram projektu
praca nad projektem
Opcjonalnie:
Inicjacja projektu: jak rozpocząć udany projekt /22 h
Zrozumienie kluczowych komponentów w zarządzaniu projektami
Zdefiniowanie celów, zakresu i kryteriów sukcesu
Określenie odpowiedzialności i ról członków zespołu oraz interesariuszy
Efektywne wykorzystanie zasobów i narzędzi
Planowanie projektu /29 h
Rozpoczęcie fazy planowania
Budowanie planu projektu
Zarządzanie budżetem i zakupami
Skuteczne zarządzanie ryzykiem
Prowadzenie projektu /26 h
Wprowadzenie do realizacji projektu
Zarządzanie jakością i ciągłe doskonalenie
Podejmowanie decyzji na podstawie danych
Umiejętności przywódcze i wywierania wpływu
6. Podejście agilowe do zarządzania projektami /25 h
podstawy zwinności
scrum i jego implementacja
zastosowanie zwinności w organizacji
7. Podsumowanie podejścia agilowego wraz z omówieniem przykładów zastosowania w marketingu /6 h
8. Myślenie procesowe – czym jest i jak zacząć myśleć procesowo /6 h
9. Zarządzania zmianą /18 h
problemy związane ze zmianą
góry lodowe i doliny śmierci
tworzenie cyklu zmiany
maski i przedstawienia
lustra i refleksje
świadome zarządzanie zmianą
10. Omówienie i uzupełnienie wiedzy związanej z zarządzania zmianą, dyskusje i case studies /12 h
11. Komunikacja w zespole i radzenie sobie ze stresem /6 h
12. Praca własna nad projektem - 8 - 12 h
13. Prezentacja podczas spotkania stacjonarnego /6 h
W trakcie programu każdy Uczestnik ma prawo do 1,5 godz bezpłatnego mentoringu
Działamy w ekosystemie nie tylko na poziomie organizacji, ale też otoczenia, które wymaga dostosowania w celu zapewnienia konkurencyjności i innowacyjności. Niezwykle trudno przekonać samych siebie do zmiany, a jeszcze trudniej pracowników. Strefa komfortu jest wygodna, a wyjście poza nią wiąże się z wysiłkiem, lękiem i w konsekwencji pojawia się opór.
Program pomoże Ci zadbać o własny dobrostan w przechodzeniu przez zmiany w organizacji, dostarczy nie tylko wiedzy teoretycznej, ale sposobów na uczenie się akceptacji i ukierunkowanie energii na działanie. Dostarczy Ci również wiedzy i mechanizmów ułatwiających wdrażanie zmiany w organizacji.
Z pewnością masz wiele pytań - zastanawiasz się, czy to dla Ciebie właściwa droga, czy to dobra inwestycja i czy znajdziesz potem pracę. Jeśli masz wątpliwości zawsze możesz się zwrócić do nas. Dajemy ci nie tylko kurs, ale zapewniamy kompleksowe wsparcie.
Wsparcie dla Ciebie
Mentoring
W trakcie kursu otrzymasz wsparcie Opiekuna projektu w formie możliwych indywidualnych spotkań, na których możesz omówić własne problemy do rozwiązania lub uzyskać wsparcie zawodowe.
Dostęp do wiedzy
W trakcie trwania kursu zapewniamy ci stały dostęp do materiałów w celu pogłębienia wiedzy. Każdy kurs wideo kończy się testem sprawdzającym poziom wiedzy, który w każdej chwili możesz poprawić.
Praktyczne zastosowanie
Podczas kursu nie zabraknie praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy. Ćwiczenia odbywać się będę zarówno w formie indywidualnych ćwiczeń, jak i pracy w zespołach.
Certyfikaty
Po ukończeniu otrzymasz certyfikat zaliczenia kursu video oraz certyfikat ukończenia całego kursu wydany przez Uczelnię Łazarskiego.
Certyfikaty:
Marlena Wieteska
Mam 15 lat doświadczenia w marketingu w bankach, w fintechach oraz w agencjach reklamowych, 7 lat doświadczenia w sprzedaży oraz 8 lat doświadczenia mentoringowego. Od wielu lat tworzę i wdrażam strategie marketingowe oraz buduję i zarządzam zespołami.
Poznaj skuteczne strategie zarządzania zmianą w organizacji i jej otoczeniu. Zyskaj trwałą konkurencyjność - ten program dostarczy Ci nie tylko wiedzę teoretyczną, ale da też narzędzia do zarządzania procesem zmiany
oraz pokaże metody przekształcania energii zespołu w skuteczne działanie.
Podniesiesz swoje kompetencje w zakresie zarządzania ludźmi w zmianie
zdobędziesz wiedzę w zakresie zarządzania zmianą, podniesiesz kompetencje związane z organizacją oraz komunikacją własną oraz zespołu,
poznasz mechanizmy radzenia sobie z oporem własnym oraz oporem pracowników,
dowiesz się, jak być skutecznym w działaniu i w dobrym gospodarowaniu energią własną oraz zespołu jak również w radzeniu sobie ze stresem.
Dowiesz się, jak zwiększyć zaangażowanie wokół zmiany
dowiesz się, jak lepiej rozumieć potrzeby i oczekiwania pracowników oraz jak je wykorzystać w zmianie,
Poznasz mechanizmy angażowania pracowników zapewniające im uczestnictwo, wsparcie i poczucie ważności w procesie.
Poznasz mechanizmy sprzyjające wdrażaniu innowacji
dowiesz się, jak zoptymalizować procesy i lepiej zaplanować, zaprojektować i wdrożyć zmianę,
Zrozumiesz mechanizmy zmiany sprzyjające tworzeniu kultury organizacyjnej sprzyjającej zmianie.
UCZELNIA ŁAZARSKIEGO
ul. Świeradowska 43
02-662 Warszawa
+48 22 54 35 430
NIP: 527 02 09 936
Projekt i wykonanie: Studio Kreatywa